Kalendarz 2012

Program Detoks dla umysłu trwa:
♥30 maj- 12 czerwiec: eksperymentuję myję zęby przez 8 minut, po każdym posiłku, więcej info
♥4 czerwiec- 4 lipiec: uczę się 20 nowych wyrażeń dziennie z języka włoskiego, więcej info
♥11 czerwiec -11 sierpień: ćwiczę co dzień, 2 godziny w ciągu doby na trenażerze i orbitreku, więcej info

Aktualności

Na każdy komentarz odpowiadam bezpośrednio pod nim, oraz u was na blogu.

Przerwa w blogowaniu od 2 czerwca do 15 czerwca.

Od 2 czerwca do 14 czerwca trwa rozdanie, szczegóły


sobota, 26 maja 2012

Witam.

     
     Od teraz prowadzę blog. Dla siebie. Dla was, moich Czytelników. O wszystkim co sprawia mi przyjemność, moich światełkach w tunelu i powoduje, że pnę się coraz wyżej za marzeniami. Jest przede wszystkim formą terapii dla mnie, tempo życia dziś tak szybkie, że momentami za nim nie nadążamy i się gubimy, zbaczając z obranej uprzednio ścieżki. W natłoku codziennych spraw, obowiązków, istnym gąszczu umykają nam rzeczy ważne, a sęk w tym, aby odnaleźć równowagę, wpaść w odpowiedni rytm, realizować swoje plany, iść do przodu, ale nie zapominać o swoich kaprysach, rozwijaniu własnej osobowości, dbaniu zarówno o ciało, jak i o umysł. 

     Postanowiłam pisać - zdobyć się na refleksję nad obranym przeze mnie stylem życia,  mieć czarno na białym swoje kroki, poczynania, pokłosie jest to również próba odbudowania sił witalnych, chcę dzielić się z wami moimi pasjami, aspiracjami, motywujmy się wzajemnie w działaniu, wymieniajmy opiniami, refleksjami. 

     Zapraszam do wspólnej podróży po zakamarkach mojego umysłu. Będzie ciekawie i różnorodnie. Znajdziecie pożywkę dla swojego wnętrza:Włochy, Budda, Indie, Zen jak i dla wyglądu, który jest wizytówką każdego z nas: Moda, Uroda, Fitness, Zdrowie.  Może zaczerpniecie inspiracje z moich outfitów, fotografii, czy przepisów kulinarnych? Zapraszam!
 

8 komentarzy:

  1. powodzenia i jestem ciekawa co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, aby nie zapeszyć:). Fajnie, że dołączyłaś do obserwatorów, przez to pozwolę sobie Ciebie informować o nowych postach. Pozdrowienia;)

      Usuń
  2. Witam w blogowym świecie :-) Mam nadzieję, że odnajdziesz tu wiele radości.

    W tej zapowiedzi widzę trochę ciekawych rzeczy dla mnie, zobaczymy jak się to rozwinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwinie się, rozwinie ;)). Zachęcam do zostania ''obserwatorem'', ja już twoim jestem ;). Witam blogerko ;)

      Usuń
  3. Małgosiu jeśli bierzesz swój udział w moim Konkursie Filmowym to proszę podaj trzy tytuły filmów w jakim zagrał Johnny Depp,oraz polub mnie na fejsie.Twój blog jest bardzo fajny,więc dodaję go do obserwowanych. dorotadz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wezmę udziału w twoim konkursie, nie jestem fanką Deepa oraz rzadko korzystam z fb. Może innym razem :)

      Usuń
  4. Powodzenia moja Droga:)Oraz dużo wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń